tirsdag 7. juli 2009

Bryllupstanker

I dag har bryllupstanker tatt mye av min tid. Ja, jeg er faktisk begynt planleggingen allerede - det er veldig tidlig, men de som kjenner meg vet hvordan jeg er når det gjelder å planlegge!
Så siden jeg har fundert mye på hva, hvor, når og hvilken i dag, skal jeg dele litt med dere:

For det første: Jeg er ikke en som har drømt om mitt eget bryllup i flere år allerede - akkurat der er ikke jeg, og for å være helt ærlig så kunne jeg tenkt meg en borgerlig vielse og en intim fest med kun de nærmeste i familien. Jeg trodde dette var meg. Men er det virkelig det?

For nå når jeg tenker mer over selve dagen, innser jeg at jeg vil ikke gjøre det fort og gale! Dette er en dag som skal huskes. Jeg beundrer de som tar en 10 minutters vielse på tinghuset og spiser middag med fire venner på nærmeste kinarestaurant etterpå. Virkelig. Men der er jeg heller ikke, gitt. Selv om jeg kanskje trodde det en stund.

Jeg vil nemlig være tradisjonell. Jeg vil ha et stort kirkebryllup, jeg vil bruke penger på innbydelser, jeg vil legge av litt ekstra for å kunne holde selskapet et spesielt sted og gjett om jeg vil bruke masse tid (og sikkert penger) på mine egne borddekorasjoner!! Det er her jeg er. Men blir jeg værende ved disse tankene rundt bryllupet? Ja, det gjenstår å se.

Mine notater for i dag:

  • Hvor: Kirken - ikke Tinghuset
  • Når: høsten - ikke sommer
  • Antall gjester: 55
  • Festen holdes:Charlottenlund i Stavanger

1 kommentar:

  1. Det er veldig gøy å kunne bruke litt tid på det da. Spesielt sånne ting som dekorasjoner, innbydelser osv. Jeg syntes det var kjempemorsomt å planlegge bordkort og dekorasjoner og sånt. :)
    Det er viktig å sette sitt eget preg på det hele, og gjøre det man føler seg mest komfortabel med.
    Vi gleder oss med dere i alle fall! Gleder meg til å se dere i dress og hvitt. :D

    SvarSlett