mandag 15. juni 2009

Hyttetur

Vi dro på hyttetur denne helga, med Cecilie og Arne. To gode venner og familie. (Cecilie er kusinen min og Arne er mannen hennes).
Vi hadde en liten felles feiring. Deres bryllupsdag den 14. og min og Trond sin 7-årsdag den 15. juni.

Nydelig natur:
Været var herlig, og vi koste oss ute! Thea fikk såpebobler, noe som var veldig kjekt:Vi spilte ballspill...

Nøt solen...
Og ble uventet fridd til, på lørdags kveld:(Hvorfor i huleste jeg sitter i den stillingen jeg gjør, aner jeg ikke - jeg husker faktisk ikke så mye... Tårene rant og jeg var i min egen lykkerus tror jeg :-))
Søndags morgen. Vi er tidlig oppe. Jeg har nesten ikke sovet, og føler meg usedvanlig kvikk som jeg er syk.
Deilig med en kopp te...

Thea venter på at "tante" og "onkel" skal stå opp...
Vi lufter dyner og tepper... Thea presterte nemlig å kle av seg både pysjamas og bleie, og tisse i sengen - på alt!
Hobbyfotografen er løs:


Vi kjørte hjem på ettermiddagen. Thea var stuptrøtt og sovnet så fint i bilen:


Håper alle har hatt en fin helg!
Men har du ikke blitt fridd til, så var den nok ikke bedre enn min :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar